Da li su vam srca vezana za učače rukje???

„…Sada čovjek uđe na internet i traži učača rukji kako bi mu dao dijagnozu šaljući mu stotinu pitanja. Štaviše, neki napišu pitanje i pošalje ga desetini učača rukji, a zatim čeka odgovor. Ovaj mu kaže da je urok, onaj da je sihr, onaj kaže da su to vesvese, onaj mu kaže onako, pa on ostane sa svojim vesvesama pogoršavajući tako stanje…“

Es-selamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu.

Voljeni u ime Allaha, danas smo Allahovom voljom sa trećim predavanjem drugog ciklusa edukativnog seminara za bolesnike. Tema je “Daj sebi dijagnozu”. Daj sebi dijagnozu, bolesniče. Tebi koji se žališ na određene simptome za koje nisi našao objašnjenje kod doktora. Ova epizoda je, da neki ne bi rekli zašto šejh priča na pojednostavljen način, pojednostavljena na način kako bi se Allahovom voljom svi okoristili. Možda dođe osoba koja se možda držala i probala većinu terapija i programa liječenja, pa kada posluša ovo predavanje, kaže da nema ništa novo. Kažemo, govor je upućen različitim grupama ljudi na određen način, kako bi se što više ljudi okoristilo. Kako će osoba dati sebi dijagnozu? Je li to samo za bolesnika, ili i za onoga ko želi sebe pregledati? Ono što je potvrđeno u sunnetu, i priči Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi we sellem, kada je opsihren, da mu se priviđalo, činilo mu se, da nešto radi a on to ne radi. Šta je uradio Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem? Ovo je, dragi moji, bitno pitanje svima nama, i za sve one čija su srca vezana za učače rukje u ovim našim vremenima. Ranije su ljudi govorili da će sami sebi učiti i doviti. Govorilo im se da idu učačima rukji, većina ih ne bi otišla. Sada čovjek uđe na internet i traži učača rukji kako bi mu dao dijagnozu šaljući mu stotinu pitanja. Štaviše, neki napišu pitanje i pošalje ga desetini učača rukji, a zatim čeka odgovor. Ovaj mu kaže da je urok, onaj da je sihr, onaj kaže da su to vesvese, onaj mu kaže onako, pa on ostane sa svojim vesvesama pogoršavajući tako stanje. Najbolji način je način Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Kako je utjecao sihr na Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem? Osjećao bi nešto glavobolje, nešto umora u svome tijelu, osjećao se da je težak, priviđalo mu se da je nešto radio što nije. Sihr nije ništa utjecao na stvari vjere i šerijata. Šta je uradio? Došlo je u nekim rivajetima da je dovio i dovio. U drugom je došlo da je dovio, dovio i dovio. U prvom rivajetu dova se spominje dva puta, u drugom tri puta. Koga je dozivao? Kome je dovio? Allahu, subhanehu we te’ala. Zatim je poslije toga, nakon što mu je Allah ukazao na njegov slučaj, pričao sa Aišom, radijallahu anha. Rekao je: “Jesil osjetila? Znaš li da me je Allah uputio na ono za šta sam upustvo tražio? Kaže ulema da je traženje upustva-fetve, da je to dova. To je traženje od Allaha, subhanehu we te’ala. Pitao je Allaha za svoje stanje. Od njega je tražio “fetvu”. Upustvo. Pa mu je Allah dao fetvu, upustvo, spoznaju. Podučio ga, i pokazao mu problem. Prema tome, ako želiš da sebi dadneš istinsku dijagnozu treba da doviš Allahu, subhanehu we te’ala, kao što je to radio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je bio ustrajan i uporan u dovi, pa je dovio dva puta ili tri puta, kao što je došlo u hadisima. Sve do jednog dana kada je sjeo tragajući za razlogom bolesti, pozvao je Allaha i od Njega potražio upustvo i usmjerenje. Ovdje ćemo malo zastati. Obraćamo se većini bolesnika: Kada vas je zadesila duševna bolest, od koga ste tražili, molili, i iskali? Rođaka? Komšije? Studenta, učenjaka? Nazvao si učača rukji? A jesi li od Allaha zatražio upustvo? Jesi li dao svoj trud i maksimum sa Allahom kao što si to učinio sa učačima rukji, ili kod nekih drugih, pa čak i kod sihirbaza? Većina kaže da su podbacili po ovom pitanju. Prema tome, zašto Allah iskušava roba? Kako bi Mu se vratio i od Njega tražio. Ko sam to ja, ili neki drugi učač rukji? Niko i ništa. Kada odeš kod učača rukji, on dovi i prouči nešto ajeta kako bi se pokazali neki znakovi i simptomi. To je dozvoljeno, nema smetnje. Međutim, musliman se mora potruditi. Koja je to dova Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem? Neki kažu da učiš ajete iz sure El-Mu’minun, da doneseš salavat 10 puta, ili 15 puta, zatim legneš spavati pa ćeš u snu vidjeti. Kažemo da za ovo nema dokaza.

Za to nema dokaza. Zar nisu vrata idžtihada u rukji otvorena? Jesu, međutim, mora biti nekih osnova. Šta je činiti? Neki pitaju da li je Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, dovio protiv sihra. Kažemo da Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, nije znao da je opsihren. Osjećao je teškoću i tegobu. Tražio je od Allaha rješenje za ono što je pri njemu. Allah mu je zatim ukazao na njegovu bolest, da je to sihr. Prema tome, čovjek će doviti Allahu, subhanehu we te’ala. Nema dokaza kako, ali će čovjek doviti kako bude htio, od onoga kako je Allah dozvolio. Allah, subhanehu we te’ala, se odaziva dovi Svoga roba sve dok ne dovi za grijeh i prekidanje rodbinskih veza. Čovjek može doviti, recimo: “Allahu, ukaži mi na moju bolest i lijek.” “Allahu, ukaži mi na moju bolest i problem, i izliječenje od toga.” I slične dove. Koliko puta ćemo to ponoviti? Nema određenog broja, da ne bi ljudi kasnije došli i rekli da je to sunnet, i da je Poslanik tako radio. Je li mora ovim riječima? Kažemo “Ne!”. Ove riječi i izrazi su samo riječi od dozvoljenih riječi. Možeš Allahu doviti bilo kojim riječima i izrazima, bitno je samo da nema širka, i da nema prijestupa prema Allahu, subhanehu we te’ala. Nema smetnje ako bi dovili ovim dovama i riječima. Kada ću doviti? Prije spavanja, prije ovoga ili onoga? Kažemo da nema određenog vremena za ovakve dove, ali će čovjek tražiti vremena kada se dove primaju. U zadnjoj trećini noći, između ezana i ikameta. Jednostavnim riječima: “Allahu, ukaži mi na ono što je pri meni.” “Allahu, ukaži mi na stvarnost ove boli koju osjećam.” Bilo šta od sličnih dozvoljenih dova. Međutim, bitna je ustrajnost i ponavljanje, kao i povjerenje, jer ti od Allaha upustvo tražiš. Neki kažu: “Idi kod učača.” Kaže: “Ne, ne. Ja idem kod tog i tog iskusnog i učenog učača rukji. On će mi sigurno odgovor dati.” Neki kažu da učači rukji ne posjeduju ništa, nemaju džine kojima bi se pomogli. Ja ću poslati sihirbazu svoje ime, i ime majke pa će mi on sigurnu dijagnozu dati. Dakle, čovjek će uvijek tražiti ispravan i iskren govor po tom pitanju. Kažemo da je sve to kod Onoga koji te je stvorio i uskladio, ali je potreban trud od bolesnika, da sjedne i dovi Allahu, subhanehu we te’ala. Neki će reći da za ovo nema dokaza. Reći ćemo da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, tražio upustvo od Allaha. Ako bi bolesnik znao da je opsihren, da ima simptome sihra, međutim nije siguran ko bi ga mogao opsihriti i ezijetiti, ili je siguran da ima simptome sihra, je li dozvoljeno da dovi: ‘Allahu, ukaži mi na onoga ko me je opsihrio?’. Dozvoljeno mu je da dovi za sve ono što je Allah dozvolio. Neko će možda reći da je ovo od šejtanskog poigravanja. Kažemo da nije. Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, nije znao da je opsihren pa je dovio protiv svoje bolesti. Bolesnik koji ne zna svoje stanje a žali se na bolove, na njemu je da dovi Allahu govoreći, npr.: “Allahu, ukaži mi na moju bolest i lijek.” Međutim, čovjek koji je opsihren, ili ima simptome sihra, može doviti: “Allahu, ukaži mi na onoga ko me je opsihrio.” Ili, postoji drugo rješenje: Čovjek može doviti Allahu, subhanehu we te’ala, ako je opsihren: “Allahu, ukaži mi na sihr i uništi ga.” Pa neki kada sjednu, imao abdest ili ne; neki kažu da moraš imati abdest, moraš ovo, moraš ono. Kažemo: “Braćo, Allah se odaziva molbi nevoljnika.” Čak i mušrika. Ako bi dovio Allahu dovom nevoljnika, Allah će mu se odazvati. Zato neće čovjek doći bolesniku koji je daleko od Allaha, ili je upao u harame ili širk, da mu kaže da mu se Allah neće odazvati. Budi oprezan. Nasavjetuj ga da se približi Allahu, subhanehu we te’ala, kako bi mu dova bila primljena. Čovjek jede kamatu, pa da mu kaže da se Allah neće odazvati. Kažemo da se Allah odaziva i nevjerniku nevoljniku. Zašto? Posebno ako je opsihren, i ako mu je nanesena nepravda.

Allah, subhanehu we te’ala, prima dovu onoga kome je nepravda učinjena makar nevjernik bio. To ne znači da je on onaj kome se dova prima. Allah ga spašaje, ili mu ukazuje na nešto što će bit razlog njegovog primanja islama, ili da to bude dokaz protiv njega na Sudnjem danu kada ga Allah podsjeti na blagodat koja mu je data. Prvi slučaj je kada čovjek ne zna šta je pri njemu pa stane doviti Allahu, posebno u vremenima kada se dova prima, kojih ima puno, ili može doviti prije spavanja: “Allahu, pokaži mi lijepe i istinite snove, snove koji nisu laž.” To je bila dova Aiše radijallahu anha. Dovila je: “Allahu, ja od tebe tražim lijepe i istinite snove, snove koji nisu laž.” Nije bilo zbog sihra, nego jednostavno dozvoljena dova. Uredu. Neki u snovima vide nešto. Hoće li se uzeti ta priča, to nešto što je čovjek vidio u snu? Može biti da je istina, a može biti i da je od šejtana. Taj san se recimo ponavlja. Ovdje kažemo da zavisi od snova koje čovjek vidi. Ako je od šejtana, kazat ćemo da ne gradi stvar na tom snoviđenju. Nema dokaza za to. Osim ako je to što je u snu vidio, tu u kući, i snovi se ponove. Zatim ode i izrovi na tom mjestu i nađe sihr, kažemo da mu je Allah ukazao na mjesto sihra. Čovjek usnije da ga određena osoba uriče, pa se probudi. Kakva je ta osoba? Kaže da je ta osoba poznata u porodici i rodbini po uricanju. Poznat po zavisti. Kada god me sretne govori o mojoj nafaci, djeci, i to osjetimo iz njegovog govora. Kažemo da preduzmeš uzroke zaštite bez da govoriš da je ta osoba 100% uradila to. Otići ćeš i uzeti trag te osobe a zatim se time okupati. Ako se izliječiš, reći ćemo “elhamdulillah”, Allah ti je ukazao na onoga ko te je urekao. Koliko se samo ovoga desi ljudima. Treća stvar. Ako bi čovjek sumnjao u sebe, da li je sihr ili urok, ili je džinski dodir, ne zna jer su ga učači zbunili, ili nije im uopšte išao nego je tražio sebi dijagnozu po internetu, pitanja poput: Kako ćeš znati da si opsihren, opsjednut, itd., pa se zbunio kazavši da je opsihren, opsjednut i urečen. Ovdje kažemo da poslušaš neku od rukji. Ima rukji koji spominju ajete uroka, zavisti, i blagodati. Postoji rukja u kojoj su sakupljeni ajeti o sihru, o raboti njegovoj, o ništavnosti sihra, i slično, poslušaj. Postoji rukja i ajeti u kojima se spominju džini i šejtani, kazna njima, i slične stvari, treba da poslušaš. Čovjek kaže da hoće sam sebi dati dijagnozu kroz ove rukje. Kažemo da ima pravo na to. Šta da uradim? Pomozi se sa nekim web stranicama, bilo našom stranicom ili drugima. Mi smo to davno stavili, još uvijek je tu. Stavili smo biblioteku ajeta, ajete koje učači rukje koriste i uče. Kažemo: “Ti si bolesnik, ne idi učaču rukji, uđi u biblioteku ovih ajeta pa pogledaj, tu su ajeti uroka i zavisti, i sve što je vezano za to. Tu su ajeti sihra i sve vezano za sihr. Tu su također ajeti gdje se spominje izliječenje, i drugi ajeti koji spominju određene stvari. Odabereš sebi. Većina ljudi kruži oko ajeta uroka, sihra, ili opsjedanja – džinskog dodira. Poslije toga idu podvrste, vrsta sihra npr., na šta utječe. Osveta džina, razlozi. Kažemo bolesniku da ne zalazi u podvrste zbunjujući svoj razum. Uzmi ove ajete i prouči ih na vodu. Isto tako uzmi maslinovo ulje, ili ćurokot ulje, ili neko drugo ulje, zatim prouči ove ajete. Nije uvjet da proučiš sve ove ajete jer ih je mnogo. Odaberi sebi ajete. Zamisli sebi nijet i prouči. Učiš i pušeš, pljuckaš u ovu vodu.

Jedan od braće u Albaniji, to smo spomenuli ranije, posjeduje veliki restoran, čovjek je na sunnetu. Kaže da mu niko ne dolazi. Rekao sam mu da nije zbog toga što ne služiš alkohol iz pokornosti prema Allahu. Kaže da nije tako, dobro je poslovao. Rekli smo mu da dovi Allahu, a predhodno smo mu učili. Rekli smo mu da dovi Allahu da mu ukaže na sihr, ili na to šta ga je zadesilo. Bio to sihr, ili urok i zavist. Bio problem u mjestu ili tebi samome. Došao nam je poslije nekoliko dana, a njegovu priču smo spominjali u prijašnjim epizodama, kaže pogledaj šta sam našao. Komad platna a u njemu tri komadića mermera ili pločica sa stepenica sa ulaza u objekat. Upitao sam ga šta je bilo. Kaže da je sjedio na stolici doveći Allahu, subhanehu we te’ala. Kada sam htio ustati pomjerio sam stolicu nazad, kad noga stolice kao da udari u nešto. Pogledao sam kad na kraju tepiha vrećica svezana za kraj tepiha, za rese-konce na kraju tepiha. Kaže da je odmotao pa ovo našao. Upitao sam ga da li zna šta je to. Kaže da zna, a i provjerio je, prva stepenica koja vodi gore na sprat u restoran slomljena je na ćošku, i to je ova vrsta pločice. Rekao sam mu da je to onda sihr. To je stavio u naučenu vodu. Rekli smo mu da mjesto popršće naučenom vodom, pa kaže da su hvala Allahu ljudi počeli ponovo dolaziti. Šta je to uradio ovaj čovjek? Okrenuo se Allahu i Njemu dovio. Čak kaže da je vrijeme dove bilo u podne. Mi smo rekli da čovjek traži vremena primanje dove, međutim, Allah, subhanehu we te’ala, prima dovu nevoljnika kada ga pozove. Naša dijagnoza je bila mogućnost prisustva sihra kod čovjeka, ili uroka, ili prisustvo sihra pri ovom mjestu, ili uroka. Urok također remeti i blokira, pa možda i više od sihra. Međutim, Allah mu je ukazao na problem. Sjećam se jedne odrasle razumne žene, imala je bolove. Kada joj se uči pokažu se simptomi sihra. Dovila je Allahu da joj ukaže na onoga ko joj je sihr napravio. Zatim kaže da su se jednog dana žene kod nje okupile, rodbina, u Ramazanu, prije sabaha u zadnjoj trećini noći. Sjedile su čekajući sehur pa bi neke drijemale. Rekli su evo je pred nama. Žena je progovorila a ja pojma nemam. Dok je pričala s nama kimnula je glavom zbog sna. Rekla je: Da. To je sihr, ja sam uradila to i to. Propričala je svojim jezikom pred ženama dok one gledaju. Zatim se probudila upitavši: “Šta sam rekla? Jesam li šta rekla?” Rekle su da nije. Šta sam govorila, opet upita. Ništa, samo si malo zaspala, rekoše. Žena kaže da je saznala, i sve druge žene, šta je uradila ova žena. Svojim jezikom je rekla a između mene i nje je samo pola metra bilo. Godinama je patila a nije znala svoju bolest i problem. Prema tome, braćo i sestre, postoje brzi načini za dijagnozu bolesti. Nema smetnje ako čovjek želi da se provjeri i uvjeri u dijagnozu pa da recimo pomiriše misk. Kažemo da onaj ko kaže da je misk potreban za sve slučajeve, ili da “asafoetida” daje dijagnozu za sve slučajeve; mi stalno spominjemo i podsjećamo na utjecaj miska na džine, na neke vrste džina. Neki dobiju epilepsiju kada pomirišu, dok neki kažu da je lijep miris kada pomirišu. Je li to dokaz da kod tog čovjeka nema ništa? Nije dokaz. Tako isto “asafoetida”. Neki kada pomirišu ovaj miris padne i dobije napad – epilepsiju. Neki ništa ne osjete, nema reakcije, sviđa mu se miris. Zavisi od vrste. Jel ovaj postupak haram? Nije. Neki kada pomirišu jak miris, kao što čine neka braća u Evropi, donesu neku materiju koju sam zaboravio kako se zove, daju je hrvačima u ringu kada se umori i ostane bez snage. U toku pauze mu brišu znoj i daju da pomiriše tu materiju da ostane pri sebi. Neki koristeći ovu materiju dobiju napad. Padne, ne može izdržati ako je nešto u tijelu. Dok drugi ništa ne osjete.

Tako isto naučeno ulje. Tako isto naučena voda. Tako isto naučeni med, i ćurokot ulje. Možda ga koristi opsjednut čovjek, ili onaj koji ima epilepsiju, bez ikakvih reakcija. Moguće je da ne bude reakcija na početku, potrebno je ponavljanje postupka. Prema tome, nema smetnje da bolesnik koristi ovakve slični stvari koje su povezane sa čulima, kako bi provjerio ima li šta u njegovom tijelu. Međutim,  stalno skrećem pažnju, kao što smo rekli na početku epizode, da pričam običnim jezikom kako bi se svi okoristili, i stariji i mlađi. Zašto? Kako bi, dragi moji, povezali srca ljudi. Vallahi, to je istina. Srca ljudi su trenutno vezana za učače rukji. Srca bolesnika su vezana za učače rukji. Bilo da može do njega doći ili da je daleko od njega. Sjedi satima i šalje svim učačima. Istražuje šta bi i kako uradio ovaj, kako bi onaj. Kažemo da treba biti upozorenje za bolesnike, da vezanje srca bude za Onoga koji daje uzroke, za Allaha, subhanehu we te’ala. Ova epizoda po pitanju dijagnoze, kažemo da uradite kao što je uradio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. Čovjek treba da dovi za bilo kakvu bolest koju ima. Makar i ne imao bolest i problem? Kažem “Da”. Mogu ovako doviti Allahu: “Allahu, ako je pri meni bolest za koju ne znam, izliječi me od nje.” Ili “Ukaži mi na nju”. Čovjek može doviti ovom dovom pa da pri sebi osjeti olakšanje a da i ne zna šta je bilo pri njemu. To je isto ono što je spomenuo imam Ibn Kajjim, Allah mu se smilovao, po pitanju koristi sure Fatihe, da je učio u tavafu, pa da je osjetio kao da je kamen spao s njega. Kada bi sada čovjek čuo ovo pa rekao da je isto osjetio, kao da je kamen s njega pao, jel to sihr s njega pao? Jel to dijagnoza? Nije. Nije obavezno da sve što se desi čovjeku da bude urok ili sihr. Prema tome, dragi moji, u ovoj epizodi želimo povezati srca svih onih koji slušaju i gledaju ovu epizodu sa Allahom, subhanehu we te’ala. Većina ljudi se okrenula stvorenjima, u mnogim slučajevima. Sada želimo da se bolesnik okrene prema Allahu, Njemu pribjegne, što je više moguće. Allah, subhanehu we te’ala, se odaziva molbi nevoljnika. On je iscjeljitelj, On je dovoljan, On zdravlje daje. Prema tome, u ovoj epizodi kažemo da sebi dadneš dijagnozu ovom dovom, da od Allaha potražiš pomoć, i da se pomogneš s nekim snimljenim rukjama, bilo sihr ili urok, koje su na našoj i drugim stranicama. Ako čovjek ima sumnju, ili se snovi ponavljaju da je sihr zakopan u kući, treba da dovi Allahu: “Allahu, ako je nešto od ovoga sihra u našoj kući, ukaži nam na njega, otkloni ga, i uništi ga.” Neki ljudi su dovili sličnim dovama za neke vrste sihra, pa su rekli da su ih našli pred sobom ili bačene i ostavljene u kući. Dođe telefonski poziv, ne znamo odakle, bez ikakvog našeg kontakta sa džinima i sihirbazima, pa kaže da otvorimo razvodnu kutiju od struje, sihr je tamo. Pa izvadi sihr od tamo. Neki kažu da šejtani to rade. Kažemo da je to čovjek izvadio pa mu je žena ozdravila. Drugi je uradio to i to pa mu je sin izliječen. Prema tome, kažemo da čovjek neće nijekati od blagodati koje mu je Allah podario kroz vrste, načine i uzroke izliječenja. Molim Allaha Njegovim lijepim imenima i uzvišenim svojstvima da nas usmjeri ka onome što voli i čime je zadovoljan. Da svakome dovi njegovoj udovolji, da ispuni potrebe onih koji dove, On zaista sve može.

We alejkumu selam we rahmetullahi we berekatuhu.

U ime Allaha…

Svaki video objavljen ili kopiran s ovog web sajta bez prethodne dozvole i kontaktiranja vlasnika je izričito zabranjen…