Hoću li koristiti jake terapije odmah na početku opsjedanja

Es-selamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu. Danas, Allahovom voljom, držimo peto predavanje drugog dijela edukativnog seminara za bolesnike sa temom ‘Liječenje džinskog dodira – opsjedanja’. Ova tema je duga, a mi smo rekli da ćemo govoriti pojednostavljeno i sažeto. Neki bolesnici govore da moramo sve staviti i obraditi. Vrlo je teško da učač spomene sve u jednoj, dvije ili tri epizode. Svi to znaju. Stavljamo ono što je sveobuhvatno i korisno. Vallahi braćo, nije poenta u mnoštvu programa i terapija, kao što smo ranije rekli, čovjek treba da gleda u osnovu problema. Navest ću primjer prije nego li krenemo. Osoba je opsjednuta najtežim slučajem opsjedanja. Došla je i žali se da ima džinski dodir – opsjedanje. Kako ćemo se ponijeti prema njoj? Uglavnom bude da se porodica bolesnoga pobojala zbog glasa koji izlazi iz oboljelog. Džin im prijeti da joj se niko ne približava, da je niko ne dira, ubit ću je. Uzmu ovog bolesnika do određenog šejha ili učača rukji. Kako se većina učača ponesu sa ovakvim slučajem? Većinom bude da je to “mastan obrok” osim kod onih kojima se Allah smilovao. Dođe i pita džina “Ko si ti?”, napravi čitav film a može brzo završiti, ili da obavi ovaj slučaj u trenutcima. To smo ranije spomenuli. Dođe taj učač i radi stvari koje zamore razum onih koji gledaju ovu scenu. Razvuče im pamet. Ne mogu ništa učiniti osim što će ovog bolesnika opet odvesti učaču rukji. Iako stvar može biti jednostavna. Zato dragi moji, kada govorim o kontaktu preko e-mail-a, to je zbog ovakvih slučajeva. Tako saznajem vezu bolesnika sa vjerom, namazom i ibadetom. U našim video isječcima na temu “Savjeti za bolesnike” rekli smo da će čovjek gledati na osnovu i razlog problema, prije nego li sagleda problem. Kao što je uradio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kada je jedan ashab pao zbog uroka. Upitao je da li se nešto desilo. Rekli su da je ta i ta osoba rekla neke riječi. Prema tome, dovest ćemo čovjeka koji je razlog ovoga. Tako isto onaj koji je opsjednut. Otići će do učača rukji da mu uči. Uđe na džematsku rukju pa padne i počne pričati. Pa upita šta mu je činiti. Kaže da treba nastaviti s rukjama. Dobro, a jesi li saznao razlog tog opsjedanja? Jesi li saznao kakav je taj opsjednuti čovjek, i kakva je njegova veza sa Allahom? Neki kažu da su prešli te crte, i da su uznapredovali. To nije pitanje napredovanja. Mi kažemo da se trebaš vratiti na granice i crte tog slučaja i bolesnika. Kada govorimo o liječenju opsjedanja – džinskog dodira, prvo gledamo i ispitamo opsjednutu osobu. Musliman? Elhamdulillah. Vjernik? Elhamdulillah. Vodi računa o namazu, jutarnjem i večernjem zikru, ne radi ono što Allaha srdi osim ono u šta svi upadamo od malih grijeha? Elhamdulillah i po tom pitanju. Zatim upitamo i slušamo od njega šta mu se to tačno dešaje. Kada se utvrdi da mu se dešaju krupne stvari, i da tokom rukje padne, gledat ćemo u stanje tog džina. U razlog njegovog ulaska u čovjeka. Možda iz običnog razloga, džin kaže da je prosuo vruću vodu povredivši mu sina, ili njega. Bacio je nož ili kamen pa ga pogodio, njega ili njegovu ženu. Na napuštenom mjestu ili negdje drugo. Mi mu se svetimo zbog toga. Ovdje će tretman biti drugačiji od ostalih džinskih opsjedanja. Kako će biti? Pozivanjem – davi ka Allahu, subhanehu we te’ala. Mi smo stavili cd “Savjet džinima” u kojem je opomena i savjet njima. Bolesnik će slušati cd tako da će se kroz to posavjetovati onaj ko je opsjeo tog bolesnika. Da li bolesnik to može sam uraditi? Da, može. Kada bolesnik zna da je uradio nešto od ovoga, i zna razlog ulaska džina i opsjedanja, zbog njegovog ezijeta njemu i djeci, ovdje kažemo da nije stvar izvinjenja, nego pitanje savjetovanja tog koji je opsjeo tijelo. Sve to uz mnoštvo učenja ajetu-l-kursije, davanje sadake, i mnoštvo dove posebno u zadnjoj trećini noći.

Posebno na sedždi. Odulji sedždu i traži od Allaha da te zaštiti zla toga što se na tebe okomilo. Zla svakog onoga čije zlo ne možeš izdržati i podnijeti. Zla Iblisa i njegovih vojski, njegovih sljedbenika od ljudi i džina. Čovjek će povećati ove dove sve dok se ta nevolja i iskušenje ne otklone. Šta se još može uraditi? Postoje neke trave koje se koriste, propisujemo to ali ne u ovim slučajevima. Nekada će se prihvatiti savjeti upućeni džinima, da im se kaže da im šteta nije namjerno nanesena. To mi nekada radimo. To su radili i oni prije nas koji su bolji bili. Savjetovali su džine. Vidio sam slučaj gdje kaže da je osoba na njega – džina bacila kamen. Kažem mu da ga nije vidio. Ali kamen me je pogodio, kaže. Nije te vidio, nije bilo namjere. Sa pričom i pojašnjenjem neki se odazovu i napuste tijelo. Neki ustrajni i tvrdoglavi ostanu. Pa ako bude ustrajan i poslije savjetovanja, onda će čovjek učiti i koristiti ajete gdje se spominje ukor i vatra – spaljivanje, u kojima se spominje ubistvo i uništenje, kao što je to cijenjena ulema kazala, na čelu sa šejhu-l-islamom Ibn Tejmijom, Allah mu se smilovao. Mogu se koristiti neke osjetilne stvari, ono što je došlo u sunnetu i Allahovoj knjizi, od korisnih stvari, kao što je zemzem voda, med, ćurokot, biljka Sena. Sve ove stvari pomažu pri čišćenju tijela od stvari koje opsjedanje podržaju i ojačaju. Najbolje je da stomak oboljele opsjednute osobe bude prazan. Mi to mehanički zovemo lagan stomak, prazan. Tada se unište mnoge rabote opsjednutosti u tijelu sa svim vrstama oboljenja tog bolesnika. Ako je opsjedanje staro, radit će hidžamu često. Izazivati će namjerno kihanje. Mirisati će misk. Udisanje miska kroz dim. Stavi se nekoliko kapi na žar. Konzumirati će ćurokot. Stavljati ga u nos. Udisati ga kroz paru i dim. Nema u tome smetnje. Sve to utječe na različite vrste opsjedanja. Rekli smo da neki šejtani reaguju na misk, dok drugi ne reaguju. Neki reaguju na Hiltit – Asafoetida, neki ne reaguju. Kažemo da će to raditi. Neki reaguju na ezan. Neki reaguju na ajetu-l-kursiju više. Neki više reaguju na dovu, kada čovjek dovi protiv ovog opsjedanja. Naprimjer: “Allahu, uništi ono što je u mom tijelu od zla.” “Allahu, uništi sve one koji u mom tijelu spletkare.” Biće ustrajan u dovi, i dovit će protiv njega na kunut dovi. To ima utjecaja. Učenje sure El-Džin i njeno ponavljanje. Neko će reći zašto sura El-Džin, što ona posebno? Zato što se u njoj džini spominju. Čovjek će učiti po tertilu, smireno, skrušeno, tako kao da se obraća onome ko je njegovo tijelo zaposjeo. Tako isto sura Er-Rahman. U njoj se spominju džini, nagrade u džennetu za njih. Neki koji su učili ovu suru kažu da su čuli plač, ili nekoga da govori da mu oprosti, nanio sam ti zlo, zatim osjeti da je nešto izašlo iz njegovog tijela. Pa kaže da se izliječio zahvaljujući Allahu. Bez da je išao učaču? Da. Kao da kažemo da je neprijatelj pred tobom, pa se ti s njim dogovori, ili riješi stvari. Oči u oči. Hoću li koristiti jake terapije odmah na početku opsjedanja? Ne. Neki će reći da sam stavio ajete spaljivanja i ubijanja na internet. Da, ali sam stavio i cd “Savjet džinima”. Pred tobom je osoba koja ti je nažao učinila. Šta ćeš prvo na početku uraditi? Reći ćeš mu da je pogriješio, da ti je nanio nepravdu i slično. Ako bude razuman, zašto da se s njim borim?! Zašto bi činio nešto što će ga povrijedtiti pa umjesto da razmišlja o izlasku iz tijela, on ostane, zasiječe se i na borbu okrene. Jesmo li to razumjeli? Neka braća odu kod nekih učača pa on odmah s početka krene s jakim tretmanom protiv džina. Kako bi dokazao da je jak, ovdje se džin zainati, pa kaže da neće izaći makar umro. Ko je žrtva? Žrtva je taj jadnik bolesnik. Propati. Pa kada bolesnik kaže učaču da je otpatio, moraš otpatiti, kaže. Opet ćeš mi doći jer te neće ostaviti. Ponovo dođe pa se opet bore džin i učač preko leđa bolesnika. Kažemo, ako se džin ne odazove na savjete, onda možeš to raditi.

Ako bi to bilo ljubavno opsjedanje, da uđe u tijelo bolesnika. Kako će bolesnik znati da je to ljubavno opsjedanje? Znat će po simptomima ljubavnog opsjedanja koje smo stavili na našu stranicu. Šta osjeća od napastovanja, ezijeta, na javi i u snu. Šta žena, a šta muškarac. Pitamo da li osjeća još nešto, kaže da ne osjeća. Kaže da je dobro, klanja, radim to i to. Prema tome, kažemo da je to ljubavno opsjedanje. Također, gledamo pokornost osobe prema Allahu, subhanehu we te’ala. Našli smo ne mali procenat onih koji se žale na ovu vrstu opsjedanja a klanja i posti, radi dobra djela, ali upada u harame. Gledanje u haram, onanisanje, i drugo. Kažemo da to ojačaje opsjedanje i čini da nikad ne napušta to tijelo. Čim čovjek prestane sa onanisanjem, probali smo to sa više slučajeva, ili čim prestane sa razvratnim filmovima, otvoreno govorimo, dođe čovjek vjernik, žena također, a možda bude i daija, a žali se na ovo. Kažemo da ostavi te stvari pa ćeš vidjeti šta će se desiti. Čim čovjek prestane sa ovim stvarima, kaže elhamdulillah, umjesto dnevnog opsjedanja postane sedmično, pa onda mjesečno, zatim u dva mjeseca. Uz druge terapije i dove, ove stvari počnu nestajati. Neki kažu da dove ali se ništa ne mijenja. Mora postojati neka greška. Kada ga upitaš, reći će da nije mogao ostaviti onanisanje. Nisam se mogao riješiti gledanja u zabranjeno. Kako doviš a upadaš u grijehe? Moraš se udaljiti od tih stvari kako bi se Allah odazvao. Koliko su neka braća propatila samo. Sjećam se jednog da je dvije godine deverao sa ovim. Svaki put kada želi ovo ostaviti, nije mogao. Međutim, kada je ostavio ovu stvar, stvari su se potpuno promjenile. Kaže da se na 90% stvari više ne žali. Kaže da se godišnje jednom ili dva puta desi ezijet od zaljubljenog džina. Kažem da je to nešto normalno. Prema tome, ako je u pitanju ljubavno opsjedanje džina, stavili smo terapije na našu stranicu. Četri programa i terapije od kojih čovjek može odabrati najlakšu. Međutim, prije korištenja ovih programa i terapija, ako zapadaš u neke harame ili stvari koje ojačaju tog zaljubljenog džina, kažem da se ne zamaraš sa tim terapijama a upadaš u te grijehe. Moraš gledati u osnovu problema, da prvo njega riješiš. Kao onaj koji puše u balon koji ima rupu na sebi. Pušeš ali se ne duva. Zašto? Jer je probušen. Prema tome, neće biti rezultata. Također, ako je opsjedanje zbog sihra, sluga sihra, ovisno o jačini tog opsjedanja gledat ćemo na stanje bolesnika, hoće li moći podnijeti to liječenje. Posebno ako bolesnik želi sam sebe liječiti. Zato smo u prvom dijelu seminara rekli da je sve povezano, govorili smo o mogućnosti bolesnika da sam sebe liječi. Može li bolesnik sam sebe liječiti? Moguće je da u ovom bolesniku bude šejtan marid, ili ifrit, ili neki drugi koji ga teško zlostavlja, pa on ne može izdržati. Posebno ako je u pitanju žena. Kako će ona sebe liječiti? Ako čovjek uvidi, nakon što je počeo samostalno liječenje od opsjedanja sa mnoštvom učenja ajetu-l-kursije, ili dove, pa vidi da je ezijet jak, mora se pomoći sa nekim dobrim učačima. Makar sa savjetom, ili mjesečnim ili sedmičnim terminom, kako bi dobio pomagača i podršku. Posebno ako ta osoba ili žena ne nađe nekog od porodice da joj pomogne, muža, brata ili oca. Tako uglavnom biva, da nemaju pomagača među porodicom i rodbinom. Ako osjetiš da je ovo opsjedanje jako toliko da ne možes izdržati, imaš dvije opcije. Da se pomogneš učačem rukji, međutim, da ne bude da samo to radiš, samo učaču ideš. Pomoći ću se s njim dok ne steknem snagu. Šta je to moja snaga? Mnoštvo namaza, dova, la havle ve la kuvvete illa billah, istigfar, sve to je snaga. Čitanje o osloncu na Allaha, o povjerenju u Allaha, o Allahovoj pomoći vjernicima, o saburu i drugim stvarima, sve dok se ne mogneš sam suočiti sa ovim opsjedanjem koje se na tebe okomilo. Šta god da ti uradi, ti saburaš, nadaš se Allahovoj nagradi. Ako ti napravi pregršt spletki, ti ćeš njemu dvije pregršti, i više od toga. Sve dok cjelokupno vrijeme ne bude u zikru i pokornosti prema Allahu. Onda će džin slabiti, padati, i polahko odlaziti. Tada će znati da ne može protiv tog bolesnika u kojem je bio godinama.

Međutim, da čovjek krene sam sa ovom vrstom liječenja opsjedanja, a bude slab, i krene sa jakom terapijom, pa doživi šok i i otpor tako da se povrati na gore nego što je bio. To opsjedanje mu priredi veliki ezijet tako da ga učini pri samom dnu liječenja. Ezijeti ga danonoćno tako da ga sruši, da ne pomišlja ponovno na liječenje. Prema tome, čovjek treba da uči i da zna koje opsjedanje ima. Šta je to što utječe na opsjedanje? Najviše utječe, na sve vrste opsjedanja, ajetu-l-kursija. Neko će reći da je to probao, ajetu-l-kursiju, el-bekaru, nema fajde. Nije bilo koristi. Kažemo da je to tvoje mišljenje po pitanju Allahovog govora. Ti si probao jednom – dva puta, dan – dva, sedmicu – dva mjeseca, zatim si ostavio. Kažemo svim bolesnicima: “Zar ne znaš da je Allah iskušao svoga roba Ejjuba na 13 ili 18 godina, a on strpljiv nada se Allahovoj nagradi?” Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je iskušan, i drugi su iskušani. Musa, alejhi selam, je iskušan. Dovio je protiv faraona i njegovog naroda. Allah mu se odazvao na dovu, ali izvršenje potopa faraona poslije Musaove dove, kako je došlo u tefsirima, je bilo poslije 40 godina. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je dovio u Mekki protiv tog i tog, tog i tog. Kaže ravija hadisa da ih je vidio kako su mrtvi skončali na Bedru poslije 15 godina. Kažemo onome koji je rekao da je probao da on Allaha požuruje u dovi, a to smo ranije u predavanjima spominjali. Dova se prima, kao što je došlo u Sahih Muslimu, sve dok ne požuruje pa kaže: “Dovio sam i dovio pa mi se nije uslišalo.” To je slučaj većine ljudi, čak i onih koji su terapije koristili. Upitaš ga koliko se liječi. Kaže dva mjeseca, godinu ili dvije, pa nisam vidio fajde. Kažemo da si od onih koji Allaha požuruju u dovi, izliječenju, i rezultatima. Neki se razočaraju govoreći: “15 ili 40 godina da saburam?” Kažem: “Saburaš dok Allah ne odredi odredbu koja se mora izvršiti.” Allah je sve stvorio sa određenjem i odredbom, a mi smo Njegovi robovi. Ti doviš i nadaš se uslišenju, ali nećes govoriti “Kada”, Zašto”, da se buniš i na Allaha ljutiš. Tada nećeš ništa dobiti, ostat ćeš na tim terapijama i nećeš ništa postići. Mora postojati lijepo mišljenje o Allahu, subhanehu we te’ala. Mislim da smo pojasnili bitnu temu po pitanju dodira – opsjedanja i njegovih vrsta. Zatim, neki ljudi, nažalost, miješaju između umišljenog i stvarnog opsjedanja. To je duga tema za koju je potrebna zasebna epizoda, međutim, ukratko, šejtani donose ljudima vesvese. Moguće je da šejtan dođe i dirne čovjeka, ili mu progovori na uhu. Dođe taj čovjek i kaže da ga je neko dodirnuo, ili da je čuo glas. Učiš mu ali ne nađeš ništa. Pitaš ga o simptomima, kaže da nema ništa. Kaže mu učač da je to umišljanje. Šejtan ti vesvese donosi. Mi kažemo da nije tako. To je stvarni ezijet. Stvarni ezijet koji se desio. Čovjek vidio nešto svojim očima. Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, je došao ifrit u namaz. Vratio se, istupio, i ruku pružio. Kada bi sada neko tako postupio, da kaže da je nešto vidio, da je ustukno, zatim istupio i uhvatio. Šta bi rekli za njega? Lud. Rekli bi da umišlja. Prema tome, pitanje umišljenog opsjedanja, kao što su ga neka braća učači nazvali, uzeli su i kopirali materijal na tu temu sa interneta, iako tema nije detaljisana, pa su učili i nisu ništa našli. Pitali su o simptomima i ništa nisu našli. Kažu da su to vesvese. Osoba kaže da je osjetila udarac. Mi kažemo da je moguće da šejtan ili džin iskoristiti tog bolesnika pa uradi nešto što bolesnik vidi ili osjeti. Zatim se udalji od njega. Zašto? Kako bi osoba dobila “Umišljeno opsjedanje”. Ili kako bi mu izazvao psihički problem, ili izolovanje u društvu, kako bi mu izazvao psihičke probleme koje ćemo inšallah spomenuti, kao i način liječenja od istih. Zadovoljiti ću se sa ovim, we selamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)