Liječenje sihra
Es-selamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu. Voljeni, danas ćemo Allahovom voljom imati sedmo predavanje drugog dijela edukativnog seminara za bolesnike na temu “Liječenje opsihrenog”. Rekli smo da je ovaj seminar pojašnjenje za sve grupe bolesnika, da ne kaže neko da sve ove stvari znamo. Moguće je jer si dugo u procesu liječenja. Međutim, mi se obraćamo osobi koja želi sebe liječiti. Ako bi čovjek dao sebi dijagnozu da je opsihren, bilo da mu je neko drugi učio rukju, ili sam sebi, ili da je slušao neke kasete, ili da je vidio materijal sihra u svojoj kući, ili da ga s vremena na vrijeme povrati tako da čudne stvari izlaze iz njegovog tijela, pa želi sebi rukju učiti. Šta će uraditi? Šta će uraditi po pitanju liječenja samog sebe? Kažemo, prvo i zadnje, oslonac na Allaha, subhanehu we te’ala. Također, nadanje nagradi zbog ezijeta i nevolje koja ga je zadesila. Nadati će se nagradi od Allaha, subhanehu we te’ala. Treća stvar, a ona je jako bitna, sabur u liječenju. Posebno kod sihra. Potrebno je sabura – strpljenja. Na čemu da sabura? Na ezijetu. Također, sabur na lijeku kojeg uzima. Isto tako, sabur od haram liječenja. Našli smo grupu ljudi koji su počeli sa liječenjem, zatim su malaksali. Povećale su im se vesvese, vesvese ljudi i šejtana. Dođe mu vesvesa: ‘Idi kod sihirbaza kako bi uništio tvoj sihr, da se riješiš problema i razrahatiš.’ Neki odu sihirbazima i proricateljima. Neki uvide da mogu nekog opunomoćiti, pa kaže da on nije išao. Ja nisam pitao. Nisam zvao sihirbaza. Međutim, brat, žena, tetka, rođak, ili prijatelj, on je išao i pitao. Pa mi je rekao da sam opsihren. Sihr je tu i tu. Uništi ga na taj i taj način. Kažemo, u svakom slučaju, ako si znao da ćeš se tako liječiti, saučesnik si u grijehu sa onim ko je pitao, došao sa lijekom, i slično tome. Čime se opsihreni liječi? Sura El-Bekare, prvo. To će, naravno, biti nakon što čovjek ustraje na pet dnevnih namaza. U jutarnjem i večernjem zikru. U sveobuhvatnim zikrovima, i posebnim. Da bude od monoteista – muvehida. Našli smo grupu muslimana koji svjedoče da nema drugog boga osim Allaha, i da je Muhammed Njegov poslanik, pa kada se požali na nešto, upitaš ga neka pitanja pa uvidiš da ima problem u akidi – vjerovanju. Ima grešku – problem u svojoj akidi. Druga grupa ima problem sa velikim grijesima, Allahu se utječemo. Imaju razvrat i teške grijehe. Kažemo: ‘Kako to da želiš da te Allah izliječi a ti ustrajan na tim grijesima?!’ Prema tome, čovjek treba, kao što smo na početku spomenuli, da gleda u osnovu problema. Zbog ovih grijeha Allah te iskušao ovom vrstom belaja – iskušenja. Zašto? Kako bi Mu se vratio. Kako bi se pokajao. Kako bi se povratio. Istigfar tražio. Kako bi bio od bogobojaznih. Kakva je korist liječenja ako to ne uradiš, i hoće li biti lijeka? Možda bude djelomičnog lijeka i izliječenja. Bude neka vrsta poboljšanja, pa ta osoba ostane žaleći se danima, mjesecima i sedmicama ne riješivši se svog problema. Ići će od šejha do šejha, i od sihirbaza do sihirbaza, Allahu se utječemo. Prema tome, te stvari su jako bitne prije početka liječenja. Poslije toga, čovjek će tragati i gledati šta je to lijek za sihr. Prvi lijek i način je da nađe taj sihr. Spomenuli smo da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, dovio i dovio, pa mu je Allah ukazao na mjesto sihra. Naredio je da se izvadi pa je uništen.
Drugi način je da džin zadužen za taj sihr izađe, posebno ako je u opsihrenoj osobi – uglavnom tako i bude u ovom našem vremenu. Vidjet ćeš čovjeka čijim jezikom džin govori, kaže da je opsihren, da je sihr na tom i tom mjestu, uglavnom bude da lažu. Ili će džin i šejtan koji sihrom ezijet i štetu nanose izaći, ili će se džin morati pritegnuti sve dok se ne ubije, umre, ili napusti to tijelo. Na bilo koji način. Ili da se uništi materija sihra koja je u tijelu. Bilo da je pojedeni ili popiveni sihr. To će se uništiti mnoštvom molbe i preklinjanja Allaha, subhanehu we te’ala. Također, mnoštvom učenja Kur’ana, posebno sure El-Bekare. Posebno sure El-Bekare, jer protiv nje sihirbazi ne mogu. Sihirbazi ne mogu protiv sure El-Bekare. Čovjek će je učiti s nijetom izliječenja. Učit će je, također, s nijetom bereketa – blagoslova. Zato što je njeno učenje bereket. Također, učit će je sa nijetom uništenja rabote sihirbaza. Bilo da je taj sihr u tijelu tog bolesnika, ili van njegovog tijela, blizu ili daleko. Kada završi sa njenim učenjem, ili dok je uči, zatražit će od Allaha njen bereket – blagoslov. Kada završi sa učenjem, ovim dobrim djelom će od Allaha moliti i tražiti: ‘Allahu, posredstvom ovog dobrog djela’, a to je učenje sure El-Bekare, a to je posredovanje Allahovim potpunim riječima, da podigne sa njega ovu bolest i nevolju, i da ga zaštiti zla sihra, njihovih sluga, sihirbaza. Treća stvar je da dovi protiv onoga ko mu je sihr napravio. Ima pravo da dovi protiv onoga ko mu je sihr napravio. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je dovio protiv onoga ko mu je nepravdu učinio, govorio bi: ‘Allahu, pokaži mi osvetu na onome ko mi je nepravdu učinio.’ Čovjek može reći: ‘Allahu, pokaži mi osvetu na onome ko me je opsihrio. Allahu, ko mi je htio sihr napraviti, ili me je opsihrio, natovari njegovu spletku na njegov vrat. Sam se o sebi zabavio. Neka se njegovi planovi pretvore u njegovu propast. Allahu, uzmi ga uzimanjem Silnog i Moćnog. Ne ostavi od njega išta. Allahu, pamet mu razvuci. Učini ga rastresenim. Usadi strah u njegovo srce.’ I druge dove, uz uslov da se ne prelazi granica u dovi. Prema tome, to smo svarili. Četvrta i peta stvar: Kod nekih je pojedeni sihr. Uči Kur’an i pije naučenu vodu, pa mu dođe povraćanje. Neki povrate materiju sihra. Kažemo “elhamdulillah”. Neki imaju poriv za povraćanje ali ne povrati. Šta mu je činiti? Treba uzeti neke stvari koje izazivaju ili olakšaju povraćanje. Naprimjer, biljka Sena. Dobra je za ovo. Jaka je. Imaju hadisi da je ona lijek za svaku bolest. Čovjek će uzeti određenu dozu koju ćemo spomenuti, Allahovom voljom, u programima i terapijama, pa će popiti s nijetom izliječenja kazavši: ‘Gospodaru, Poslanik je rekao da je ona izliječenje za svaku bolest, Allahu, daj da ona bude izliječenje za moj sihr.’ Pit će s tim nijetom. Čovjek će jesti – piti maslinovo ulje. U njemu je bereket – blagoslov. Proučit će na njega ajete sihra. Ajete u kojima se spominje sihr, uništenje, Allahova pomoć i pobjeda, i druge, pa će pljucnuti u njega i to konzumirati. U programima – terapijama, neki kažu da ćeš ga koristiti u hrani. Drugi kažu da ćeš uzimati tri kašike. Jedni kažu da ćeš uzimati fildžan ulja. Neki kažu da ćeš uzeti čašu ulja i u njega staviti soli. Sve te stvari su dozvoljene. Neki su rekli da je iz njih izašao sihr. Koliko procentualno? Neki kažu 100%. To je naravno laž, da budemo realni. Kada upitamo takve, kažu da se ništa nije desilo. Čovjek će reći: ‘Koliko je Allah htio. Koliko je Allah odredio.’ Tamo može. To je realno i iskreno. Također, ono što pomaže i olakšava povraćanje jeste ‘Usaretu revando’, to ćemo spomenuti Allahovom voljom.
Postoje druge stvari kao “Mahmuda – Sekamojja”, to je ime za jednu stvar. To je također za olakšavanje i čišćenje stomaka. Egipćani koriste “Tirijak”. Pomaže pri povraćanju, daje učinkovite rezultate. Kao i druge stvari. Neki mogu biti prejaki za neke bolesnike tako da ne mogne izdržati rezultate uzimanja tog pomagača. Neki učači ne koriste stvari koje bi imale jakog utjecaja na bolesnika. Dok neki propišu količinu i dozu tako da unište pacijenta. Naprimjer, uzima se mala količina od ‘Revando’ (Prevodioc: Ove nazive sam napisao kako sam čuo, nisam našao na internetu ovakve nazive. Ovo su stvari za probavu i povraćanje, svako područje koristi različite stvari). Jedan učač rukji kaže da ćeš uzeti dvije kašike i pojesti. Boj se Allaha, brate. Grehota je. Prema tome, doze na ovaj način može uništiti neke ljude. Prema tome, čovjek će uzimati neke stvari koje podstiču na povraćanje kad je u pitanju popiveni ili pojedeni sihr – kako bi se očistio, uz ustrajnost učenja sure El-Bekare, uz zaštitu i zikr. Spomenuli smo u dvije epizode pitanje pojedenog sihra u snu. Pojasnili smo šta čovjek treba da uradi kada nađe ovu vrstu sihra. Također, šta da radi čovjek čiji sihr je u kaburu. To smo spominjali. Rekli smo da je teško da čovjek ode i rovi po kaburima jer je džin rekao da je sihr u određenom kaburu. Neki kažu da su išli i kopali u jednom, pa drugom, zatim i trećem kaburu, ali ništa našli nisu. Kažemo da umrli imaju svoju čast. Nije dozvoljeno to raditi osim ako se obistinilo i pokazalo da je tako. To se opet vraća na dozvolu nadležnih službi kako ova stvar ne bi postala igranje i zafrkancija. Treba da se ostvari istinitost, čovjek treba da sabura. Prvi put džin progovorio, kaže da je sihr u tom i tom kaburu, čovjek ode i kopa. Zatim kaže da je sihr prebačen u drugi kabur, pa čovjek ode kopati. Ne može tako. Iz razloga što džini i sluge sihra uglavnom lažu. Šta nam je činiti onda? Kažemo ‘dova’. Koliko ljudi je dovilo: ‘Allahu, ako je moj sihr u kaburu, uništi ga, ukloni ga, pošalji svoju vojsku na njega’, pa su se na ovaj način izliječili. Ovom dovom. Ako bi sihr bio zapisan i sakriven negdje? Uništit će ga ako ga nađe. Stavit će ga u naučenu vodu pa će se Allahovom voljom uništiti. Moguće je da sihr bude u rukama sihirbaza. Dovit će: ‘Allahu, uništi svaki sihr koji je u rukama onogo ko me je opsihrio.’ Ili u rukama sihirbaza koji je napisao taj sihr. Sihr planeta, sihr zvijezda, sihr toga i toga. Neki ljudi traže programe – terapije koje su jako teške, zatim izgube nadu. Uvijek govorimo: ‘O ti koji si opsihren, veži svoje srce za svoga Stvoritelja.’ ‘Allahu, Ti si me iskušao, Ti si mi odredio ovu vrstu sihra, Ti si omogućio džinima i šejtanima da ovladaju sa mnom zbog mudrosti koju Ti samo znaš. To je zaista iskušenje i ispit. Allahu, podigni sa mene ovo iskušenje. Zaštiti me zla neprijatelja.’ Stalno srce veži za Allaha, subhanehu we te’ala. Ne veži srce za tu i tu osobu. Za tog učača rukji. On je bolji od ovoga. Taj je slabiji. Taj zna a ovaj ne zna. Srce stalno veži za Uzročnika svih uzroka. Stalno svoje srce za Njega veži. Nema smetnje da se okoristiš sa iskustvom učača rukji koji je znan i iskusan u tome. Naš govor, kao što smo rekli, će slušati znani i neznani. Slušat će osoba koja ima učača oko sebe, i može im otići, i slušat će osoba koja u svojoj blizini nema učača, pa ne zna šta joj je činiti. Bilo kojem učaču da odem? Kažemo ‘Ne!’. Prvo i zadnje što ćeš uraditi jeste da ti srce bude vezano za Allaha, subhanehu we te’ala. Uredu, ali nemam uzroka i materijala za liječenje. Imam samo suru El-Bekare. Kažemo da to i jest problem. Neki dođu i kažu da uče samo suru El-Bekare. Nemam drugih stvari za uraditi. Kažem da si omalovažio Allahov govor. Sura El-Bekare kod tebe je manje vrijednosti od drugih programa i terapija koje želiš raditi, ili od nekih trava koje bi koristio. Kažemo da stvarno postoje trave koje imaju utjecaja-učinka po pitanju sihra, ili olakšavanje izlaska iz stomaka. Međutim, nije u toj mjeri i na tom levelu, da gledamo na Allahov govor da je na manjem stepenu od ovih trava, ili od nekih terapija. Moramo paziti i ovo poštovati.
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kaže: “Sihirbazi joj ne mogu nista.” Kažeš da je određeni učač rekao da je neka trava od koristi. Uredu, kažemo. Ima trava koje utječu na džine, mogu ih i uništiti. Međutim, stalno upućujemo, na šta? Na stvari koje su došle u šerijatu i propisima. Na početku i na kraju. Poslije toga uzimaš dozvoljene trave. Prema tome, imaš suru El-Bekare. Imaš ajetu-l-kursijju. Imaš ajete u kojima se spominje sihr. Imaš neke trave koje možeš koristiti, sidr – lotos prvobitno. To je došlo i preneseno od davnina. Neki koriste Lat. “Ruta graveolens” – Eng. “Common rue”. To je učinkovita biljka. Bilo da je pije ili da se njome kupa. Ima dobru učinkovitost. Maslinovo ulje, ćurokot ulje, ulja od trava koja imaju jake mirise. Neki koriste ulje bijelog luka. Te stvari su učinkovite kod sihra. Udisanje pare, također, ima učinka. Ovdje ima bitna stvar. Neki ljudi dođu i pitaju za sihr u zraku, u vodi, dotle da su se neki vratili na knjige sihirbaza. Počeo je učiti iz njihovih knjiga, zatim kaže da zna, da je to vazdušni sihr, treba to i to uraditi. Kažemo da je to govor koji si donio iz knjiga sihirbaza. Nama je poniženje da gledamo u njihove knjige. Koliko braće je zalutalo s te strane. Počeo raditi kao sihirbazi. Kaže: ‘Stavit ćemo ovaj ajet. Ovu dovu ćemo učiti.’ Neki su uzeli dove iz knjiga sihirbaza. Neki su stali braniti nešto od onoga što je u knjigama sihirbaza. Dođe sa čudnim govorom, upitaš ga šta je to. Kaže ovo je Himirijatski jezik (Himyaritic). Čitao sam u knjizi, to je Himirijatski jezik, ili neki drugi stari dijalekat. Možemo njime govoriti. Kažemo ‘Ne’!. Ušao si u rabote i poslove sihirbaza. Allahu se utječemo. Iz tog razloga kažemo bolesnicima, osobi koja želi sebe liječiti, veži srce za Uzročnika uzroka i Onoga koji te je iskušao. ‘Allahu, Ti si me iskušao, Ti ga od mene i otkloni. Allahu, Ti si stvorio one koji mi štetu nanose, znaš ih poimenično, Ti si im snagu dao, Ti snagu od njih uzmi.’ Direktno sa Allahom stupiš u kontakt. Odeš kod učača rukji, i ja sam učač, šta učač uradi? Kaže: ‘Allahu, uništi njegov sihr, otkloni od njega nevolju, Allahu, Allahu …’ Učač doziva Allaha. Ti isto moraš i trebaš dozivati Allaha, o Allahu. Pa ako se posvetiš tome, šta će se desiti?! Vidjet ćeš velike rezultate. Prema tome, tvoj odlazak učaču je dozvoljen, međutim, i sam učač Allaha doziva: ‘Allahu, uništi ih.’ Uradi kao što učač radi. To je od najjačih terapija, braćo i sestre. Pitanje sihra, uroka i opsjedanja, bolesnik će se svakodnevno posvetiti sebi kao što se učač posvećuje bolesniku. Tri, četri sahata, ili više. To je za tebe, radi sebe. Posvetiš se ajetu-l-kursijji, surama Felek i Nas, dovama, sadaki, i drugim stvarima. Čuda ćeš vidjeti, Allahovom voljom. Prema tome, vežeš svoje srce za Allaha, subhanehu we te’ala. Dova, s njom ćeš stići i uraditi ono što nisi mogao zamisliti. Makar tvoj sihr bio u najudaljenijim zemljama, iznad oblaka, ispod zemlje, svojom dovom ćeš doprijeti do njega. Također, noćni namaz, oduljivanje sedžde, traženje vremena kad se dove primaju, sadaka, dobročinstvo prema roditeljima, traženje dove od roditelja ako su živi, od dobrih ljudi, da dove da te Allah izliječi i pomogne, dobra djela, svi znamo priču trojice koje je Allah iskušao tako što im je kamen zatvorio izlaz iz pećine, svi su dovili posredstvom svog dobrog djela, pa kako je Allah dao izlaz zbog prvog, drugog i trećeg, sve dok se potpuno kamen nije povukao sa ulaza, pa su izašli iz tjesnaca i tjeskobe u koju su bili zapali.
Prema tome, čovjek će posredstvom svog djela tražiti od Allaha. Možda će neko reći da nije kod sebe našao dobro djelo. Kažemo da uradi dobro djelo i da njime posreduje kod Allaha, subhanehu we te’ala. Učenje Kur’ana je dobro djelo, učenje sure El-Bekare, također. Prouči je i traži od Allaha njen bereket – blagoslov. Rekli smo da će se čovjek okupati sa nekim od ovih trava. Ima još jedna bitna stvar: Ako bi čovjek znao ko ga je opsihrio, međutim, ne može ništa uraditi? Kažemo, ako bi mogao uzeti neki trag od sihirbaza pa se njime okupati, imao bi neke koristi. Kakva je to korist? Posebno ako je taj sihirbaz zavidnik tom opsihrenom, pa se tim sihrom sveti toj osobi. Ako bi se okupao s vodom u kojoj ima trag sihirbaza, smanjit će se zavist tog sihirbaza, a ti ćeš, Allahovom voljom, osjetiti olakšanje. Jasno? Također, ranije smo spomenuli, ako bi opsihreni znao ko ga je opsihrio, Allahom će ga zastrašiti i Njime opomenuti. Neki kažu ako bi s njim razgovarao i posavjetovao ga, povećat će i pojačati sihr. Kažemo da neće Allahovom voljom. Neće moći ništa uraditi osim ono što ti je Allah već propisao. Allahom ćeš ga opomenuti, reći mu da Ga se boji. Jasno? Međutim, da budeš siguran da je on sihr napravio. Kazat ćeš mu da je između vas Allah sudija. Radi svoj sihr sa svojim šejtanima, a ja ću biti sa Allahom, subhanehu we te’ala. Dovit ću danonoćno protiv tebe. Vidjet ćeš šta će te zadesiti od belaja. Probali smo ovaj način i imali 50-60% učinka. Pozitivni rezultati, elhamdulillah. To iz razloga kad sihirbaza nešto zadesi, kaže da je zbog dove određene osobe. Prema tome, to je još jedan način liječenja opsihrenog, Allahovom voljom. Također, kao što smo rekli, čovjek će tražiti sihr uz predhodnu dovu Allahu. Počet će tražiti u svojoj kući, ili će uzeti nešto od ovih sredstva za povraćanje i odlazak u wc, kako bi provjerio da li ima nešto u njegovom tijelu od sihra. Može, također, poprskati kuću, mjesto gdje sjedi, svoju odjeću, da pretraži odjeću. Neki kažu da su ovo probali, pa kaže da je našao nešto poput stakla unutar odjeće, pa je to izvadio. Jedan kaže da je našao perušku. Drugi kaže da je našao konac umotan i u čvorčiće svezan. Kažemo “elhamdulillah”. Ali nemoj stajati na tome. Ako imaš u kući četri prostorije, svaki dan pretraži jednu prostoriju. Neki kažu da nisu o ovome razmišljali. Kaže da je tražio pa nešto od toga našao. Uništio sam to, i završio s tim. Prema tome, ovo je sažetak liječenja opsihrenog. Stalno ponavljam da srce vežeš za Allaha, subhanehu we te’ala. Učač kaže “O Allahu, … Allahu, uništi …” Ti se isto posveti ovome na ovakav način. Također, kao što smo spomenuli, pitanje traženje upustva od Allaha, da ti pokaže i ukaže na bolest i lijek, ili da ti pokaže sihr i njegovo mjesto. Moguće je da na javi vidiš nešto, nešto u snu, pa ti Allah ukaže na njega. Spomenuli smo priču Albanca koji je dovio i dovio Allahu, pa je našao sihr svezan na kraju na koncima tepiha, izvadio ga je i uništio. Kada čovjek bude koristio lijek, reći će: “Ja sam Allahu uzrok uradio. Popio sam vodu zemzem za ovo što osjećam od sihra.” Moguće je da nešto izađe sa mokračom ili sa velikom nuždom. Kažemo da je Allah to otklonio. Sadaka je od najjačih vojnika, kao što je to rekao Ibn Kajjim, Allah mu se smilovao. Sadaka otklanja belaje, čuva od nesreća, i druge stvari. Čovjek će davati koliko je u mogućnosti. Zadovoljit ću se sa ovom količinom moleći Allaha da dadne bereketa u maloj količini onoga što ste čuli, da izliječi svakog opsihrenog i opsihrenu, da uništi svakog sihirbaza i sihirbasicu, On je Svemoguć. We selamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu.